Vždy nás zajímá Váš názor.
Pracovní místo hledáme aktivně podle Vašich požadavků. U nás nejste agenturní zaměstnanec.
Poskytujeme plnohodnotné informace o potencionálním zaměstnavateli.
Vždy víte jakého výběrového řízení se účastníte. Nerozesíláme životopisy bez Vašeho vědomí.
Nejste pro nás pouhé číslo. Zajímá nás spokojenost uchazeče po nástupu na nové místo. Nic nám neplatíte!
Prvním krokem k lepší pracovní pozici je kontakt s námi (telefon,email), zašlete nám svůj strukturovaný životopis a my následně najdeme pracovní pozici na míru přímo pro Vás.
Při osobním setkání Vám poskytneme všechny potřebné a důležité informace o nalezené pracovní pozici. Společně podepíšeme prohlášení o mlčenlivosti a probereme Vaše konkrétní představy (platové ohodnocení, motivační podněty, pracovní praxe, důvod Vaší změny, ad.). Na základě našeho setkání sestavujeme individuální profil, včetně profesního doporučení, který odesíláme potencionálnímu zaměstnavateli.
Váš Profil a životopis zasíláme na vhodné a společně domluvené otevřené pozice u potenciálních zaměstnavatelů (pokud je vhodných pozic více, profil je odeslán na všechny). S firmou aktivně komunikujeme o vhodnosti Vašeho profilu. Následuje domluva osobního pohovoru přímo u zaměstnavatele. Tento pohovor se koná pod taktovkou společnosti, ukázka pracoviště, seznámení se s personálním oddělením a vrchním managementem společnosti. S přípravou na výběrové řízení Vám samozřejmě pomůžeme.
Zajímá nás Váš názor na vedení výběrového řízení u potenciálního zaměstnavatele, Vaše pocity z vedení pohovoru. Rádi si vyslechneme i případnou kritiku, záleží nám na kvalitě a profesionalitě.
Pokud uspějete a nastoupíte k novému zaměstnavateli, pomůžeme Vám s adaptací v novém prostředí a samozřejmostí pro nás je i pomoc při Vaší případné nespokojenosti.
Každý životopis musí začínat hlavickou, sem patří osobní informace,jako je jméno a příjmení, adresa, kontakty (email a telefon) a fotografie, datum narozeni není povinny údaj. Pokud máte jinou národnost než českou uveďte ji. Dále pokračujte informacemi o Vašem dosaženém vzdělaní. Následuje popis pracovních zkušeností, (uvádí se délka zaměstnání, jméno zaměstnavatele či firmy, místo výkonu práce, název pozice a stručný popis její náplně). Stejně jako u předchozí položky – vzdělání – budou i pracovní zkušenosti sestaveny v sestupném směru (od té nejaktuálnější).
Očekává se včasný příchod. Naplánujte si cestu tak, abyste i v případě komplikací dorazili včas.
Na recepci byste měli být 5 minut před začátkem pohovoru. Nepodceňujte kancelářské komplexy, než dorazíte z recepce do kanceláře pohovoru, může uběhnout i 10 minut.
Zjistěte si alespoň základní informace o pozici, na kterou se hlásíte a více než základní informace o společnosti kam jdete (historii, portfolio produktů, významné klienty, plány do budoucna atd.). hledat můžete přímo na webových stránkách společnosti.
Před vstupem do místnosti vypněte mobil a vyplivněte žvýkačku.
Usmívejte se, personalistovi a dalším lidem při pozdravu přátelsky podejte ruku, POZOR na stisk (leklá ryba vs. gladiátor).
Neskákejte vedoucímu pohovoru do řeči – naopak nechte jej určovat tempo pohovoru.
Nebuďte žoviální, nesnažte se působit světácky nebo nadřazeně. Pozor, otázku finančního hodnocení na pohovoru vždy jako první otevírá personalista, nikoli uchazeč.
V druhé polovině pohovoru může personalista nechat čas na Vaše dotazy a poznámky. Určitě je dobré připravit si alespoň dva dotazy.
Např.:
Z jakého důvodu se pozice uvolnila?
Jedná se o novou pozici?
Kdy je předpokládaný nástup?
Jaké se k této pozici vztahují pravomoci?
Jaké jsou možnosti kariérního postupu a vzdělávání?
Jakým způsobem jsou zaměstnanci na této pozici hodnoceni?
Pokud společnost potřebuje nějaké podklady k výběrovému řízení, pravděpodobně si je vyžádá již přímo v inzerátu, případně Vás na ně upozorní ve zvacím telefonátu či e-mailu. Na interview nemusíte nosit doklady o vzdělání ani životopis, pokud Vás o to personalista přímo nepožádá. Neměli byste však podcenit reprezentativně působící blok a pero.
Kousky papíru nebo pomuchlané sešity nedělají dobrý dojem.
Nebojte se dělat si během pohovoru poznámky. Předejdete tak tomu, že by vám unikly některé důležité informace, nebo že byste na ně zapomněli.
Nic nezkazíte tím, když si do mobilu uložíte číslo na personalistu či člověka, se kterým máte schůzku domluvenou.
Samozřejmě se může stát, že uváznete v dopravní zácpě. Jakmile v takovém případě zjistíte, že budete mít zpoždění, zatelefonujte kontaktní osobě a omluvte se. Dáte jí vědět, že jste na setkání nezapomněli a že jste na cestě. Projevíte tím úctu k času člověka, který s Vámi pohovor povede.
Také Vás takový telefonát může dostat přes neinformovaného recepčního.
Jakou práci hledáte?
Proč hledáte nové zaměstnání?
Co očekáváte od změny pracovního místa?
Jaká byla vaše pracovní náplň a zodpovědnosti v posledním zaměstnání?
Co vidíte jako svůj největší přínos pro naši společnost?
Jak vaše vzdělání koresponduje s požadavky na pozici?
Uveďte tři své vlastnosti, které považujete za kladné a tři, které chcete změnit.
Jaké máte zkušenosti s vedením lidí?
Jak si představujete své finanční ohodnocení?
Kdy byste případně mohl/a nastoupit?
Až o 12% vyšší nástupní plat, si podle průzkumů dokáže vyjednat člověk, který na pohovor přijde jako profesionál v hezkém, padnoucím oblečeni.
Pro muže: Přijďte v dobře padnoucím obleku nebo zvolte hezké džíny v kombinaci s košilí.
Pro ženy: Vsaďte na dobře padnoucí tvavě modrou nebo černou klasiku, vyhnete se velkým výstřihům a minisukním, zapomeňte na roztrhané džíny a mikinu. Měly byste vypadat profesionálně.