Menu

Asistentka vedení společnosti

Město: Liberec
Datum nástupu: Ihned nebo dohodou
Plat: Dle praxe a zkušeností (30-40.000,- Kč/Měs.)
Zveřejněno:

Rádi komunikujete s lidmi a zajímá Vás oblast administrativy? Chcete být pravá ruka vedení společnosti? Jste dobrá v organizaci? Určitě se podívejte na detail této nabídky. Zašlete nám svůj strukturovaný životopis. Ozveme se do 3 dnů.

Pro více informací o nabízené pozici nás kontaktujte. Pokud máte zájem, přiložte životopis

Kontaktujte nás

Požadujeme: 

  • Min. SŠ vzdělání
  • NJ na komunikativní úrovni B2/C1, AJ - A2/B1
  • Praxe na obdobné pozici výhodou
  • Organizační schopnosti
  • Flexibilita
  • Znalost MS Office
  • Řidičský průkaz sk. B

Náplň práce:

  • Administrativní podpora CEO
  • Vyřizování korespondence
  • Vedení docházky
  • Péče o návštěvy
  • Organizace schůzek a služebních cest

Nabízíme: 

  • Perspektivní zaměstnání a zázemí v prosperující společnosti
  • Služební telefon a Notebook
  • Osobní rozvoj a nové zkušenosti 
  • Dobré platové ohodnocení 
  • Zaměstnanecké výhody a bonusy.

Na dotazy z kontaktního formuláře
odpovíme do 72 hodin

„Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním a uchováním Vašich osobních údajů v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 101/2000 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679.“

Zásady ochrany osobních údajů ve společnosti AD Employment s.r.o. naleznete zde.